Odstąpienie od Umowy sprzedaży, regulamin zwrotów, reklamacje.
- Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od niej odstąpić. Podawanie przyczyny nie jest konieczne. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie zamówionego towaru.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Sprzedawca po otrzymaniu oświadczenia Kupującego, niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
- Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku, gdyby Towar z uwagi na swoje rozmiary, bądź innych przyczyn nie mógłby zostać odesłany w standardowy sposób pocztą, Sprzedawca poinformuje o tym Konsumenta.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy oferowany sposób dostarczenia), bez zbędnej zwłoki, tj. nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował o decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy.
- Sprzedawca ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.
- Towar należy odesłać lub przekazać bez zbędnej zwłoki, tj. nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali Państwo Sprzedawcę o swoim odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo Towary przed upływem terminu 14 dni.
- Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów.
- Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zaznaczył, że chciałby skorzystać z innego rozwiązania;
- W razie ustalenia, że dostarczony produkt jest niekompletny lub wadliwy przysługuje Klientowi możliwość złożenia reklamacji oraz zażądanie naprawy, wymiany na produkt wolny od wad bądź możliwość odstąpienia od umowy.
- Po złożeniu reklamacji Klient otrzyma od nas powiadomienie jej odebrania. Reklamacja rozpatrywana jest przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie transportu.
- Niezbędnym jest, aby w chwili odbioru zamówionego towaru od kuriera dokonać zewnętrznych oględzin opakowania. Naruszone lub zniszczone opakowanie może sugerować, iż w trakcie transportu doszło do uszkodzenia towaru.
- W celu dokonania zgłoszenia reklamacyjnego należy wykonać dokumentację fotograficzną przedmiotu i przesłać ją wraz z reklamacją zawierającą pełny opis zgłaszanych uwag pisemnie na adres Sprzedawcy, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy.
- Nie podlegają zwrotowi produkty powstałe na podstawie własnych projektów Konsumenta bądź zgodnie z jego wytycznymi, a których to Sprzedawca nie posiada w swojej regularnej ofercie znajdującej się na stronie internetowej.